..kini..

Memandangkan kini saya hanyalah seorang mahasisiwi yang belum bergraduan, apa yang perlu saya lakukan hanyalah berusaha untuk mengekalkan pointer pada setiap semester. Saya tahu ia bukanlah sesuatu yang mudah. Tapi apa yang penting, saya perlu berusaha untuk mencapai target yang telah saya tetapkan. Tiada yang mustahil dalam hidup ini. Semua yang kita impikan pastinya akan menjadi kenyataan jikalau ada kesungguhan, usaha, doa dan istiqamah dalam melakukan esuatu pekerjaan. Oleh itu, pada masa kini, saya hanya perlu berusaha sehabis boleh untuk mencapai kejayaan dan seterusnya menjadi seorang pendidik kelak. Disamping itu, saya juga seharusnya menanam sifat-sifat sebagai seorang pendidik yang disayangi anak muridnya dan seterusnya untuk menjadi pendidik yang bitara suatu hari nanti.

Photobucket